
GÖREVLERİ
·
Asos’un
tüm bileşenlerinin koordinasyonu ve denetlemesini yapmak.
·
Yeni
bir istasyon açılması durumunda bakanlık ile iletişime geçmek ve istasyonun
Asos’a tanımlanmasını sağlamak.
·
Asos
ta yeni ekip tanımlamaları yapmak.
·
ASELSAN
tarafında Asos’tan tanımlanan ekiplerin tanımlanmasını sağlamak.
·
Ekip
takip ekranının işlerliğini sağlamak.
·
Teknik
nedenlerden dolayı istasyon onayı görünmeyen fakat ASELSAN/ ARMAKOM da kapalı
olan vakalar için çözüm yolu üretmek.
·
Dış
kurum ve B tipi istasyonların kullanıcı takiplerini yapmak.
·
Kurumla
ilgisi kesilen personelin kullanıcılarını iptal etmek. Yeni bildirilen
personeller için kullanıcı tanımlaması yapmak.
·
İnsan
kaynakları tarafından kuruma başlayışı yapılan personel için yetki tanımlaması
yapmak.
·
Yetki
değişikliği taleplerini kontrol etmek ve başhekim onaylı yetki değişikliği
yapmak.
·
Asos
kullanan tüm personelin modüller üzerinde yaptığı işleri denetlemek.
·
Asos
kullanımında yaşanan sorunlara çözüm bulmak ve il bünyesinde çözülemeyen
problemler için bakanlık yetkililerine bilgi vermek.
·
Hastane
koordinasyon ekranının işlerliğini ve verilerin sürekli güncel olmasını
sağlamak. Sorunları üst amire iletmek.
·
Asos
kullanıcı eğitimlerini vermek.
·
Asos
ta karşılaşılabilecek sorunlar öneriler için bakanlık merkez teşkilatıyla
iletişime geçmek.
·
Asos’un
7 gün 24 saat ilde sorunsuz çalışmasını sağlamak, mevcut problemleri tespit
etmek ve yetkililere iletmek.
·
Başhekimin
verdiği diğer görevleri yapar.
Acil Sağlık Otomasyon Sistemi'ne (ASOS'a) " https://asos.saglik.gov.tr/Authentication/Login?ReturnUrl=%2f " adresinden ulaşabilirsiniz.PRM SERDAR KIZILATEŞ- İL ADMİNİ